min bror är världens skönaste !

aah, idag efter att jag skrev att mitt inlägg försvann så gick jag och dog i sängen ett tag. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men jag pratade med min bror. Och kan nu konstatera att han är väldens skönaste person. Visst, ibland kan han vara ett jävla pucko, men han är alltid så jävla rolig :o haha, kolla idag så kollade jag bland mina pengar. Så åg jag att mitt andra äckel till bror har tagit typ 150 spänn av mig. Haha, det är inte mycket nej, eller jo om man inte har så mycket pengar precis som jag :$. Iaf, tillbaka till ämnet. Vi tog hans nya enkronor (dom med ränder på ena sidan) för han är skyldig både mig och joakim 400 kronor var :o. Sen hittade Jocke en skruv på golvet och la den i hans säng så att han skulle sova på den. Hahah, sen när jag gick och kollade så ramlade den...

E : Mee, bra du satte den. Nu kan han ju inte somna på den?
J : Men sätt tillbaka den bara.
E : Okej, hah han kommer sätta skruven i huvudet och hans hjärna kommer ramla ut.
J : Haru glömt eller? Han har ingen hjärna?
E : Nej juste..
J : Det ända han har är en skruv lös.


Hahah, eftersom han hade en skruv i sängen (aa) .. Sen lagade vi mat, köttbullar med potatis.. Det var inte gott, haha jag är inte speciellt bra på att laga mat. Efter maten satte jag faktiskt mig med son. Gjorde 4 g frågor. BRA EMMA ! :D Nu ska jag bara göra 1 g fråga till, 3 vg, och 1 mvg. Sen äre klart!
Men jag tröttnade fort på det, och satte på tvn. Och självklart vare vänner på så det så jag på, och sen fortsatte det bara.

Tisdag = Tv.
19.00 - 20.00 VÄNNER
20.00 - 21.00 UGLY BETTY
21.00 - 22.00 DESPERATE HOUSEWIFES
22.00 - 22.30 CHRISTINE


Haha, men nu börjar "Brothers and sisters" och det ska jag inte se.. Jag ska sova, måste upp tidigare imorgon ochhinna duscha :/ Men höjdpunkten på dagen imrgon är att Clara kommer till min prau imorgon ! :D

Nattinatti
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0