lördagskvällen / söndagsmorgonen.

Igår så var jag med Clara och Frida, först åkte jag och Clara ner till willys och budget handlade haha :) sen gick vi in på godisbåten och jag skulle betala med kort så fick jag en whitein.. (blackout) jag total glömde min kod. Och sen chansade jag och det var rätt.. Hjälp, jag hatar när det där händer :( men sen drog vi hem till mig och lämnade min brors beställning från willys, chips och cola., Sen packade vi grejerna som vi behövde för våran brasa. sen skjutsade jag Clara hem till Frida, och sen drog vi till valsjön. Vi satt där i ungefär 2 timmar med brasa, chips och så :) sen vid typ halv elva drog vi hem..

Idag vaknade 10.02 och gick upp och åt frukost, sen drog mamma och Sara till hästen och pappa och Martin ner till sporthallen, det var tydligen loppis där -.^ .. Så det är bara jag och Joakim hemma, han köpte mina solglajjor för 140.- Fan, nu saknar jag dom. Haha, fast har haft dom en gång, annars äre Jocke som har haft dom.. Men nu sitter och chattar med Titti, hon säger att hon inte kommer till skolan imorgon. Vilket hon måste eftersom det är syslöjd :D

Men snart kommer Clara hit och då ska vi sitta på min framsida och schteka. Nej juste, vi ska göra jävla soprov -.- Wish me good luck, I'll need it.. Det ska ju vara inne imorgon ! .. Cp,

Puss på er
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0