leeeeskligt.

Haha, precis när jag publicerade mitt förra inlägg där det bland annat stod att jag inte hade några kvällplaner så ringer Clara..

C : Vi gör något ikväll va?
E : Eeh, aa visst.
C : Ere okej om Frida är med?
E : Frida?
C : Iversen.
E : Absolut!
C : Men vi är ute och grillar eller nåt?
E : Skojar du?
C : Nej? Det är varmt ute ju?
E : DEt vet väl inte jag, jag har ju varit inne och städat hela dagen..
C : Jo, men det är varmt.. Jag ringer när jag har ätit..

& + att det var lite annat prat, men det kan jag tyvärr inte skriva här.. För det är hemligt :)  Men jag tycker det är sjukt läskigt att Clara och jag är så "samkontaktade". När hon tänker smsa mig, får hon ett sms av mig. När hon ska ringa mig, ringer jag före. Det är så ofta också :o Konstigtkonstigt.. So now the plan is to meet Clara & Frida and grilla whit them ! :D

Kulkul..


HAHA, sökte på "Connected" på Google, och fick upp den här. Så jag är den söta hunden till vänster och Clara är monster hunden till höger! :D.. Gumman är Titti, hahaha..

Nu ska jag gå.
 -    Puss på er!
 
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0