KLAAAAAAR :D

- Nu har jag duschat och fixat mig.. Min storebror kom in till mig och skulle låna mina solglasögon, så jag skulle leta upp dom. Så ringde jag till Martin och frågade om han hade sett dom. Han ba; Neeej? Jag har dina andra, pilot.. Jag ba; Aha,. Så la jag på, men när Jocke gick in på hans rum så ligger ju pilotglasögonen där? Så jag ringde till han och ba; jag behöver dom. Han ba; Nej, varför då? Jag ba; FÖR DET ÄR MINA!  Då la han på, så nu är jag sur på honom.. Haha, bra inledning på ett inlägg. Nej, ska inte ta ut ilskan här..

Snart kommer mamma och pappa hem och då ska vi laga tacos.. :) Så jag kanskekanske skriver mera ikväll, beror på vad mina kvällsplaner är. I och för sig har jag inga, än.. Men det kommer säkert :).





/ emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0