Jo men vad trevligt då.

Herregud, va det känns bra att Clara är involverad och engagerad i bloggen. Woo! You go girl, NOT.. Förlåt men du är inte ämnad till att blogga. Men det är bra det lilla du skriver, men kanske ska öka lite på antal inlägg och längden på dom? Och bli inte bara sur på mig nu, för Titti håller med. Det vet jag, menmen det är inte negativt bara att du kanske kan vara lite mer delaktig? I alla fall, jag älskar dig ändå och du får göra precis som du vill..

Ja, efter mitt senaste inlägg då jag hade kommit hem från skolan och suttit vid datan en stund, eller en stund satt typ i två timmar :o I alla fall, då kom mamma och pappa hem och började lagade mat. Så jag pratade med min storebror och sen åt vi. Sen skulle Sara och mamma iväg till stallet. (Nej vi har inte häst, vi passar grannens medan dom är i Panama.) Ja, så jag hjälpte till att plocka undan maten och allt.. Sen satte jag mig vid datan, utan att blogga jag vet.. Men satt i två minuter ungefär sen gick jag till tvn istället. Kollade på Vänner med pappa, och nu kollar vi på Färjan 2. Haha, det är faktiskt ganska bra! Men jag är ju cp, gillar alla konstiga program på tv. Till exempel "Majide", det är mitt favoritprogram! Nej, nu börjar 2½ män och det ska jag defenetivt se.. Så vi hörs väl av senare, eller nåt.

(Varför skriver alla puss?)
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0