jahaaaaaa

 nu va jag här igen , FÖRVÅNANDE :O haha jag har fått in det men jag lovar snart kommer jag typ glömma att blogga eller nåt men får se hur länge jag är involverad.
haha ajg kan fatta att ni blir irriterade och så men en sak jag känenr är lite sajk är när jag inte bloggar klagar ni på det och när jag väl bloggar så klagar ni på hur långa och hur många inlägg jag gör  :S jaja ni får tycka vad ni vill , 
 love you no matter what ! jahapp efter mitt senaste inlägg som var i morse ahr jag ju då praoat och då har det kommit en till praoelev som heter amanda . det går väl bra . wooho vem är skillad och bär 3 tallrikar ( stolt ). haha sen åkte jag hem innan mamma för hon skulle på massage och jag orkade inte vänta på henne sen hade jag träning men ska sova nu

/ clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0