inne igen..

hellu :) jag kom precis in, har varit med Clara Tobias Sebastian Manfred Eric Oscar John och Gustav. Vi spelade fotboll vid maggan, eller rättare sagt, dom spelade fotboll medan jag och Clara satt och frös på hennes moppe.. Jag tiggde till mig Tobbes jacka haha., Så när vi spelade och så så kommer först en gubbe ut och kör sin bil ba rakt igenom alla oss :o sen står han i sitt fönster och kollar på oss hela tiden :o
jaja, skulle vart hemma elva. men Oscar drygade sönder och vägrade gå av Claras moppe, så jag kom hem kvart över.. Menmen, nu ska jag sova.. Lång dag imorgon, på kvällen ska jag säkert vara med Clara, som vanligt då då :)
Puss på er !

/ E

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0