inlägg #10002?

Haha hur mycket har inte jag bloggat idag? Det är bra med mycket uppdatering. Efter mitt senaste inlägg så tog vi bussen som gick 15:20. Vi fick springa för att inte missa den, för det gjorde vi nästan.. Väl nere i centrum var det en kvart kvar till tåget gick. Så jag ringde min andra bror och kollade var han var.. Tack vare honom fick vi ta nästa tåg, men det gick lika bra det. Det hände inte speciellt mycket på tåget, men inne i stan så orkade vi inte ta tunnelbanan så vi gick genom humlegården och sådär. Sen träffade vi pappa och han visade sin lägenhet och så.. Den var jätte fin, så åt vi.. Eftersom det inte finns speciellt mycket möbler än så satt Jocke och Martin på varsin stol, Sara och pappa i sängen och jag på golvet.. Men det är bara tillfälligt, så får se hur mycket möbler som hinner komma in. Men sen kanske Joakim ska flytta in där om han nu får jobb inom AIK. Eller rättare sagt, han har jobb men inte fast anställning.. Så vi får se, jag lär ju spendera måånga nätter där. :)    Efter maten så gick vi ner till pappas omklädningsrum, och det var jätte fint! :D sen gick vi upp till ett kontor/lägenhet.. OH FYFAN! Jag har hittat mitt framtidsboende, jag ska bo där.. På allvar! (Bilder kommer längre ner) Det var så jävla stort och fint! Efter vårat besök där så skjutsade pappa oss till danderyd för att möta upp mamma. Sara passade på att gå in på sjukhuset och sälja sina majblommor. Haha, hon tjänade 400 kronor på det! Men sen dorg vi hem och nu är vi hemma.. Nu lägger jag in bilder från dagen, sen blir det inget mer skrivade från mig.


Joakim i Humlegården.

MITT BLIVANDE BOENDE !


Badrum






Martin i duschen HAHA !

Balkooooooong :D



Mitt blivande rum ROOOOSA :D

Kitchen ! :D



Jätte seriös bild på mig i mitt blivande rum..






Haha, vi hoppade från stenar i danderyd (a)


Haha

Satser

:o

Min outfit idag..


Bildbomb typ :o menmen, nu ska jag göra praopresentation..

PUSSSSSSSS !
/ EMMA


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0