hinner inte skriva så jätte mycket..

aa, igår vid sju stack jag och clara ner till maggan och körde turk med david sebbe manfred tobbe och eric typ. sen drog vi till tittis hus och väntade.. Manfred drog först, sen tobbe och sebbe, sen eric.. Sen gick jag clara och david ut till brnnarna för att vänta. men då ville david ha skjuts hem, så jag väntade vid busshållplatsen.. Sen när clara kom tillbaka kom adde med sin moped eller vad man ska kalla det.. Clara provkörde, hon är sämst ! haha, spelar ju ingen roll vad jag skriver, hon läser ju ändå aldrig :/ aa, iaf när clara kom tillbaka med hans moppe och han drog iväg, så sa jag de;
- vi väntar en bil till, se skjutsar du hem mig.
Gissa vilken den bilden var? Jo tittis, vi såg henne, ellr det kan ha varit hennes syster. skitsammma, Vi åkte typ i 1000 km/h till hennes garage, och när dom skulle parkera kom titti ut, FYFAN VA BRUN! iaf, stod där och pratade en stund, eller jag skakade.. var så jävla glad.. MIN HUMOR ÄR TILLBAKA !. :D haha, sen skjutsade clara hem mig..
nu är det torsdag och ska strax springa hem till titti för att dra till jobbet :) idag äre sångstund med knyttet och lillamy, så ag kommer vara mycket med titti ! :D
nej nu måste jag springa, pussssss E

Dagens humör: glad
Dagens borde: städa rummet
Dagens frisyr: flätor
Dagens smink: inget :o
Dagens klädsel: jeans & kofta
Dagens köp: nothing
Dagens längtan: träffa titti och alla barnen
Dagens planer: prao, sen vet jag inte
Dagens värsta: kli i ögonen av pollen :(
Dagens bästa: -

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0