hemma igen.

Dagens humör: trött, redo att dö
Dagens borde: SOVASOVASOVA
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukisar & tröja
Dagens köp: haha inget
Dagens längtan: SOVA & träffa titti
Dagens planer: träffa titti & sola
Dagens värsta:TRÖTT
Dagens bästa: tyra & edith

haha sa ju att det skulle vara stor skillnad på dagens saken mellan morgonen och nu..
jag orkar inte, är så jävla trött.. menmen, clara kommer hem ungefär vid fem. då ska hon äta så drar vi ner och solar igen., det är bara för att vi vill bli bruna för att titti är de ! haha..

i alla fall, idag gick jag toill jobbet 20 i nio. kom dit tio i :o gick in och satte mig med ellie, hon byggde md polislego typ. sen kom linnea dit och hon ställde sig och skrek på sin mamma ba; MAMMA ! EMMA ÄR HÄR, EMMA ÄR HÄR :D.
så kom hennes mamma och hälsade på mig, maahah.. sen skulle alla gå ut, så var jag med tyra och linnea. dom gjorde tårtor til mig av sand och sjöng jamåhonleva typ TUSEN gånger (a) sen gick vi in och hade samling.. tyra satt i mitt knä och vi sjöng batmansången. haha jag kan den inte nej, men iaf.. sen vare mt och det blev kasslergryta med ris.
jag satt brevid ida och linnea, stört sköna.. sen vare vila och jag var med den stora gruppen idag igen, orkade inte byta haha. efter vilan ritade jag med hanna, edtih, ebba och tyra. Alltså ebba och tyra är syskon, dom är verkligen världens sötaste.. på allvar ! haha, jag fick klippa ut hjärtan åt dom  :) sen gick vi ut och vi gungade typ.. eller jag puttade fart på tyra, hon är så jävla skön den ungen (a) sen vare mellis och då satt jag med tyra igen, hon kalla mig ; gammelgubbe och tokfia hela tiden haha. sötnos, sen var klockan tre så jag drog hem :) nu sitter jag här helt jävla cp.. har datan på bordet och ett ben på varje sida.. maaha, skulle kunna dö vilken sekund som helst.. nu ska jag gå och göra pannkakor.
Puss E


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0