hatar skolan, älskar vädret :D

jaha aa som titti sa hade vi redovisning i skolan idag ich vi frick slut 10,15 skönt. men i alla fall min redovisning gick piss jag gick upp och ba jag kan allt men jag sa inte ett skit men i alla fall folk fick fråga och jag fick svara för jag hade liksom inte förberätt mig ett dugg. men aa när vi fick sluta gick jag har och smsa med tessi som sa att jag skulle komma t söra jag ba okej så kom jag precis när deras lunch började, jag och tessi åkte hem till hennes för hon skulle byta kläder för hon skulle till täby efter skolan. när vi komemr tillbaka hälsar jag på alla och snackar lite sen skulle dom på lektion och jag fick inte vara med på lektionen fast jag fick det i onsdag :s men men så jag gick tll min moppe när sandrapersson och alexandervonwalden kommer , alex skulle på praktik så jag sandra stog och snackade när sandraeriksson , jossan och ebba kom så snackade vi och dom skulle t centrum så jag skjutsade sandra dit och sen ebba, och sen åkte jag hem och la mig i soffan . när jag ligger där kommer jag på att jag vill ha glass så jag åkte och köpte det och satte mig på framsidan och åt den , myyyysigt . sen blev det typ skugga där så nu ligger jag på baksidan och schteeeker lite. snart komemr fredrik poch felix , varför vet jag inte menmen , ikväll har jag inga planer men hittar väl på något roligt :D
hare bra

P.S vädret är underbart :D

 //clara

Tidigare kommentarer :)
Namn: ssssssssssssssssssss

skryter ellr?

2009-04-24 @ 16:57:09

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0