fortfarande lördag

Efter jag skrev senast, så vaknade min bror av att jag stod och skrek åt honom HAHA. Så han gick upp och åt frukost, samtidigt kom Joakim hem. Så snackade vi med han en stund om vad han och aik gjorde igår. Så visade han massa bilder och sådära. Sen ringde pappa för att påminna Martin om att han skulle ner och hjälpa farfar med lite saker. Martin frågade om jag orkade följa med. Och jag som hade tänkt att läga mig och sola, strundade och följde med istället. Martin ville ta bussen, men det var ju fint väder så jag tyckte vi kunde gå.. Det är över en halvmil ner till farfar, men det var skönt. Vi hann snacka om väldigtväldigt mycket, när vi kom dit fick Martin gå igenom massa kartonger som skulle kastas, så jag passade på att soppa/dammsuga hela lägenheten, diska, torka alla bänkar i köker och sen gick båda två ner till grovsopprummet och kastade kartongerna. Vi fick 100 kronor var av farfar, tacktack (a)  Sen gick vi till centrum och köpte cola. Martin träffade några kompisar, tror att dom hette ; Dogge, Annica och Lovisa. Sen vare två till men dom sa inte vad dom hette.. Vi stod och snackade med dom i 20 minuter, sen drog vi till bussen. Då var klockan hel, och bussen gick 20 över.. Så vi satte oss på stationen och drack våran cola. Jag fick asasas ont i magen, sen kom bussen och vi hoppade på. När busschaffören skulle stämpla min bussgrej så sa han ba; och ni ska av vid knipvägen? Jag ba; eeeh whuuuut? hur fan kunde han veta det? hjälp. Iaf, vi klev av vid Norra Bergsätra och gick till favvan och köpte glass. Martin köpte solero "berryberry" och jag köpte magnum java. Mums :D När vi kom hem så tog jocke mina solglasögon och lekte schtekare (;  Vi lyssnade på aiklåtar typ ;s men det var bra.. Sen kom mamma och pappa hem, Sara hade kommit trea i turneringen och hade stått i mål och inte släppt in alls många mål :o jag gick ut med jackie, sen var jocke och martin ute på gatan och sköt skott på staketet. Så jag tog en jävla innebandyklubba och ville vara med haha. Vi körde pricken och jag vann (a) bääst. Sen körde vi mål står, och jag gjorde mål hela tiden och sen kunde jag rädda ganska många, så fick stå mycket :) sen kom sara ut och var med en stund. Men sen skulle dom gå bort till grannarna och äta middag. Men jag ville inte följa med så jag äter hemma, och träffar säkert Clara om en stund :D menmen, lägger in lite bilder i slutet av inlägget nu.. Ha det bra                       ' puss e

     
1. Martin på väg till farfar
2. Stod på en bänk i centrum
3. Glassaar
4. Satsare till bröder
5. SatsARN
6. Lillasyster



Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0