fortfarande lördag?

kom precis in från kylan. var ju som sagt med clara, och efter jag hade druckit upp min festis så drog vi ut. först till favvan för att köpa tuggummi, sen åkte vi runt ett tag för att leta efter folk men hittade inte så drog vi hem igen. Kollade på Ballar av stål med mina bröder och deras kompis.. Sen drog dom ut, så då smsade vi david och kollade om han ville träffa oss en snabbis. Medan vi stod utanför hans hus och väntade på att han skulle komma så fick jag köra lite moppe :)
När han kom ut gick/cyklade/åkte vi till gungorna. Där ringde vi Tobbe och skulle släpa ut honom, efter typ en kvart kom han och sebbe. då satt vi där en stund, så kom linus och anton förbi en stund men sen drog dom igen.. sen satt vi och snackade en stund och då kom oscar eller cykel som jag kallar han :D sen så skjutsade clara hem mig för jag hade grymt ont i huvudet.. har jag fortfarande ifs. menmen, ska sova nu.. kommer nog inte blogga mycket imorgon, ska bara ta det lugnt, när clara kommer hem vid fem ska vi crasha Tobbe och deras lan (a) Mohahah,
nej nu ska jag sova.. puss E

juste, det med designen får väl antagligen vänta ett tag till.. Titti kommer ju inte för ens om 4 dagar. Snart 3 därimot, LÄNGTAR <3 !

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0