:@

Nu är jag sur på thaawie.. Hon gnäller på oss att vi aldrig bloggar, men nu då? Ojojoj då.. Haha..


Jag sitter med Clawrie i mitt vardagsrum, vi har precis skrivit klart mitt soprov och ätit frukost.. Snart ska vi åka, jag börjar halv och Clara 10 i. Men jag tänker inte komma på mitt klassråd, jag måste skriva min företagspresentation... Så, det går före tycker jag.. Titti skolkar idag, eller hon är kanske sjuk. Men som ni har läst, har hon ju varit med "twinsen" hela helgen, igår handlade hon en ny telefon och var på ikea MED TWINSEN..,, !  dissa oss bara, gör det.. Nej, nu ska jag gå och göra min praosak.. 

Juste, jag en annan mobil..

Koolt B)

/ emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0