..'

Nu är jag hemma efter både prao och favoriten.. Dagen har sugit, är så jävla trött på dagiset nu, men imorgon är det över! Äntligen, Clara kom till min prao vid 14:10. Först satt hon i hallen och väntade på att jag skulle göra klart mitt armband, sen kom Christi och sa att hon fick komma in och vänta. Så jag visade runt lite och satte på Olivia alla yttekläder, men när jag precis hade knäppt hennes jacka säger Lotta ; Nu är det mellis så ni hinner inte gå ut.
Suck, fick klä av henne igen. Men sen var klockan halv så jag fick gå hem. Jag och Clara gick hem till mig och snackade lite med min bror och min syster.. Min syster skulle ner till favoriten och sälja majblommor så jag och Clara gick ner dit med henne. När vi kom ner så stod det typ 20 andra tjejer och killar som hade en grön väska på magen. Haha, det var ju ingen idé då.. Så vi gick in och handlade godis till oss, och glass till Jocke.. Sen drog vi hem och nu sitter jag i soffan och kollar på Kim Possible eller nåt med min syster..

Ikväll ska jag vara med Clara tror jag. Om jag orkar, men imorgon är det sista dagen på praoen så måste baka något till ungarna :) Och en bra nyhet är att jag slutar 14:00 imorgon ! Yes, haha. En hel halvtimme tidigare..

Nej nu ska jag gå och duscha,
PUSS
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0