.

Jahaja, nu sitter jag i sängen.. Jag kollade på ".. Och så kom Polly" men blev sur på min storebror för han tuggade sina jävla chips som en häst :o. Aa, ni som känner mig vet att jag stör mig sjukt mycket på sånt.. Eller Clara vet det i alla fall.

Som Titti redan har skrivit så har vi varit ute ikväll, kanske inte får med alla detaljer eftersom jag ska sova så måste skynda mig att skriva..
Jag gick hemifrån vid halv sju, mötte Titti vid maggan.. Vi satt där och gungade en stund, sen såg vi Frida. Så vi sprang fram till henne och hälsade.. Och med henne kan man snacka NEGER ! Herregud :o
I alla fall, hon skulle gå och möta Sara. Under tiden gungade jag och titti. Och då kom en gul moped, jag ba; ÅH! Där är Freddie. Varav Titti ställer sig up och vinkar, men sen inser att det inte alls var Freddie..
Så vi skrattade massor åt det, sen insåg jag att Titti skrattar lite ; Thahah.. Och då borde ju jag skratta; Ehaha. Eller det kanske inte låter så roligt nu, men det var det där.. Sen kom Sara och Frida, och vi satt där och gungade en liten stund.. Och Clara kom, vi snackade om att Frida var så brun.. Titti ba; aa, jag har kommit på varför jag inte är lika brun.. Jag solade med overall :D haha, sen skulle jag få köra Claras moped lite. Och när hon skulle köra ut den från sanden, så vurpa hon ! HAHA, det såg jätte kul ut (a) Så körde vi lite, och sen när vi kom tillbaka så sa Sara; Kan vi inte gå hem till någon rolig? Titti ba; joo, vi kan gå hem till mig.. Hahah, sen gick Sara och pratade i telefon och när vi ville att hon skulle komma tillbaka så sjöng vi :
Ååh Sara.. Kom hit en stund, vi väntar vid gungorna på magganskolan.
Haha, skit fula :) Aah, så satt vi där en stund till och så kom Eric.. Och Clara berättade om när hon hade sovit över hos någon, att dom hade behövt ha valljud på för att kunna somna. Titti ba; Vadå valljud? Varpå Clara försökte låta som en val, vilket inte gick :)   Men sen gick Frida Sara och Eric, så då drog vi också hem..

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon.. Det är ju prao -.-
I alla fall, ha det bra så länge :) !
Puss /     Emma

Dagens humör:  hmm, skrattig
Dagens borde: ovanligt, sova
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: claras mjukisar och kofta, men har leggins under.
Dagens köp: glass x 3 och två kaffe :)
Dagens längtan: SOVA
Dagens planer: SOVA
Dagens värsta: att det är pollen ute :o
Dagens bästa: Glass & bra väder !


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0