emmas måndag.

Idag vaknade jag ganska tidigt, vid kvart över åtta. Aa, gick upp och hämtade mina jeans som låg i torktumlaren.. Sen fixade jag mig och när jag kom ut i köket var klockan fem över halv.. Så jag gjorde en macka och frågade mamma om skjuts.. Hon skjutsade mig till högsätrabusshållplats och när jag var utanför Titti så ringde jag henne så log hon och kollade på tv :o. Så hon fick skynda sig..
När vi kom till dagiset gick jag till skogen med älgarna. Och till min stora besvikelse var Tyra ledig :(  Så jag har spenderat dagen med Evelyn.. Tänkte faktiskt inte skriva och berätta om allt eftersom jag måste göra ett soprov -.-


Puss på er
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0