/ emma

jag säger bara äntligen, nu har jag fått internet på mitt rum. så det kommer bli bättre uppdatering nu :)
kan börja att berätta vad som hände igår.. När jag vaknade typ halv tolv, åt jag frukost och börjde röja på mitt rum. Möblerade om och kastade massor av saker, kändes skönt. Sen var jag barnvakt åt jakob, min gudson. Så jävla söt.. Han kom typ vid två och sov fram till fyra, sen vid fem hämtade stefan honom och jag fick 100 spänn (a) haha, iaf vi satt ute och njöt av det fina vädret.. Sen cyklade jag för första gången på året, ner till favvan. var skit räddd att ramla i norrabacken men det gick bra. På favvan handlade vi godis och hårfärg, sen bar det åt hemåt igen. När vi kom hem lagade mamma och pappa mat, så jag gick ner och färgade mitt hår, det syns inte alls blev bara mörkare i mitten av håret. Så jag har utväxt, svart hår och topparna är ljusbruna typ :s man ba JAAA . -.- , sen åt jag och det var fläskfile, potatisgratäng och beanesås eller hur det stavas :) efter maten gick jag och mötte clara ch titti. det kändes verkligen sommmar ute :) sen gick vi till favvan och handlade fanta och godis. Sen träffade vi Tobbe, David, Eric, Duarte och Waschel (?) haha, och vi spelade fotboll, eller vi kollade på när dom spelade fotboll. Sen drog  vi hem och började kolla p eurotrip, sen sa patrik och joel att dom var nedanför norrabacken så vi drog ut igen och träffade dom en stund. Sen blev det kallt och clara blev sur på joel, så vi gick in. vi ville ha något gott att äta haha, så vi smälte choklad och la i rispuffar och stelande det :) det var gottt, sen kollade vi klart på eurotrip. Sen la vi ut sängarna, och blev versta djupa typ ahhaha., satt och berättade massa personliga saker ?  jaja, vi somnade iaf halv fem och vaknade tio, åt frukost plockade undan och sen drog dom.. Nu sitter jag i mitt stööööökiga rum och orkar inte röra mig typ haha :) men skriver kanske mera sen
puss


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0