emma / mobilblogg 2

just nu sitter jag ute i solen medan ungarna omkring mig gör sandkakor och tårtor, jag hade suttit jätte länge och silat så att sanden blev jätte fin så kommer hanna och häller grus i den -.-. Så jag struntade i den och gav den till henne. Då hällde hon ut de.. Jaja, idag slutar jag klockan 2 alltså om typ 3 timmar. Det är skönt, då ska jag möta upp min bror i centrum så ska vi åka in till stan och äta med pappa.. Fan va barnen låter :o dom är aldrig tysta. Inte ens på vilan, fast imorgon är det skolan som gäller.. Ganska kul, fast jag vet inte när jag börjar :o mina dagar här har jag börjat tröttna på. 9.00 kommer hit, går in och ritar med barnen. Ca 10.15 går ut, gungar eller bakar 11.30 går in för samling innan maten. 11.45 äter 12.30 vila 13.00 ritar eller går ut.. Men nu ska vi snart gå in och äta, så jag ska vara social med barnen (a) Puss / emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0