Emma & Clara in the house!

Nu sitter vi här hos mig igen efter skolan och centrum.. Det var skit kul, vi träffade Ante. Sen var vi tvungna att dra till skolan igen för att hämta böcker. Men vi har precis ätit mackor och pratat med Thawie, min mamma ringde "bakom" och jag fick gå in och kolla arlandas hemsida, eftersom hon ska hämta våra grannar nu. Och då snackade vi om hennes 40 års fest, att hon ska ha den i slutet på sommaren istället för i mitten av sommaren när ingen är hemma, så den kommer vara 1 augusti eller nåt. Och den ska vara i stan, i min lägenhet.. Eller alltså lokalen som jag var i herromdagen. Och då sa mamma att det kanske blir en kort resa innan 1 augusti.. Yes! :D Fyfan va jag vill utomlans..

Nej nu ska jag fråga Clara om vi ska hitta på något kulare..
/ Puss på er, Clara & Emma (Höhö, Emma)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0