emma

Vad heter du? - Emma Rösund
I mellannamn? - Marianne Elisabeth
vart bor du? - Åkersberga
Trivs du där? - Nja
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Har du körkort? - Haha nej
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Typ godis :o
Antal kuddar i sängen? 11 :D
Kan du baka bullar? - Yes
Bläck eller blyerts? - Bläck
McDonald's eller burger king? - McDonald's!
Är du allergisk mot något? -  Ja, orkar inte räkna upp allt. Men bland annat nötter & morötter
Äger du ett busskort? - Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - I<3Blå
Hur ser du ut idag? - mjukisar, tshirt, kofta & knut
Nästa mål i ditt liv? - Klara av skolan
Vad såg du senast på tv? - Sisters and brothers just nu.
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Vem ringde dig senast? - Titti
Vad sa den som ringde? - massor
Antal timmar sömn inatt? - ofta man vet?
Sov du ensam? -  Nope, med min hund (a)

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag och Jackie
Såg dig gråta: Min syster
Fick dig att gråta: privat
Du gick på bio med:  mami
Du gick på stan med: Clara
Skällde på dig: mamma, igår :$
Skickade ett e-mail till dig: kollar inte mail..

HAR DU NÅGONSIN
Bråkat med ditt husdjur? - Jaa :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - JAAA ! :O
Tar du droger? - Eeh, fan ere för fråga? Nej det gör jag inte
Vad är du mest rädd för? - Grävlingar & en sak som bara T&C vet :$
Vilka kläder sover du i? - stor tröja
Vart vill du gifta dig? -  I kyrkan, haha nej men vet inte?
Vad hatar du verkligen? -  Grävlingar
Har du varit kär? - Japp
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - just nu dagis :)
Gillar du att ha folk omkring dig? - nej, har klaoustrofobi. Haha drev :) men jaa.
Är du ett hälsofreak? -  vad är ett hälsofreak?

STUFF
Är du ensam nu? - Japp, mamma gick precis
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Alla
Vill du gifta dig? -  Ja
Vill du ha barn? - Ja

FAVORIT
Rum i huset? -  mitt rum, fast ändå inte. Bara när jag är själv, när jag är med folk gillar jag inte att vara där.
Typ av musik? -  jag lyssnar på ALLT
Månad? - JULI! :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Japp
Köpt någonting? - Nope
Varit sjuk? - Japp
Sjungit? - Japp
Sagt "jag älskar dig"? - Till min hund :$
Velat säga till några att du älskar dem? - ja.
Träffat nån ny person? - yes
Saknat någon? - jepp. :(
Kramat någon? - Jaaaa
Kysst någon? - nope
Haft sex med någon? - Nope


SENASTE
Låt du hörde: "dunkadunka låt"
Film du såg: Kommer inte ihåg
Sak du stal:  min brors enkronor


FÖRSTA
Första bästa kompis: kusin, annars erica :D<3
Första jobb: prau
Första inhandlade skiva: bad memori :D
Första förälskelse: ja du?
Första begravning? - mormors, den enda också
Första piercing/tatuering: 3 i öronen

SENASTE
Senaste människa du slog: min bror,
Senaste stora bussresan? länge sen :D


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0