/ emma

nu har jag duschat och fixat mig, som sagt.. clara och jag va och solade på bergasol. när vi kom ner så frågade vi om 20 solariumet funkade, och det gjorde det.. vi fick två krämer också :) så clara la i tjugokronor och vi sprang till 7an. hon smörjade in sig och jag satt där och väntade i tjugominuter. sen var hon klar, skitbrun såklart ;@ sen sprang hon och la i tjugo kronor för mig och jag smörjde den dära äckelkrämen på mig. fick panik när det sattes igång och missade en minut haha.. så solade jag och då var vi klara. skillnaden för clara när hon klev ut från bergasol, var att hon var brun. min enda skillnad var att jag fick massor med fräknar ;o cp.. hatar att ha de. jaja, vi drog vidare till en jälva turkaffär och köpte fanta, sen drog vi till ankdammen och drack den :) sen drog vi till favoriten och köpte choklad.. sen skutsade clara hem mig och jag duschade.. sen fixade jag mig och åt lite. nu väntar jag bara på att clara ska bli klar och se om hon vill hitta på något för hon har ju träning i kväll och jag ska sova tidigt.. det är ju prao imorgon :/ helvete, börjar nio.. måste typ upp sju? jaja, nu ska jag hitta på något kul. juste, clara lägger in bilder från gårdagen och dagen :D <3
/ emma



 

TITTI KOMMER OM 2 DAGAR !


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0