E M M A

HAHAH, sa ju det..
sa inte jag imorse att jag var så jävla nervös inför praoen då. och nu när jag kommer hem så är jag super glad? :D
haha, det var fan kul.. fick inte göra någonting ansträngande, bara vara med barnen liksom och göra de dom gör.. så jag hittade en ny bästis Linnea. Hon blev skit ledsen närhon fick reda på att jag bara skulle vara med dom i två veckor. hah, sen har vi leo då. han sprang efter mig hela tiden och ba; emma vetu? HELA TIDEN. shit, haha sen vare mina favoriter Tyra och Olivia, dom yngsta på avdelningen.. SÅ JÄVLA SÖTA ! hhah

Iaf, gick ungefär tjugo i och va där fem i. stod i hallen ett tag, visste inte vad jag skulle göra hah. Sen gick jag in och pratade med Christina tror jag hon hette.. hon visade mig runt och sen vid halv tio gick jag med henne och dom små barnen till skogen. När vi kom till deras "plats" så ville  linnea gå med mig och plocka blommor. leo földe också efter och gav mig kvistar..  haha sen gick vi tillbaka och var ute en stund. Jag va med Linnea, Leo, Arvid, Isac, felix och nån till hah. Vi hittade en död mus :o äckligt, mah vi slängde den över staketet och sen gick vi in.. När vi kom in var det samling och vi sjöng för mattias som hade fyllt 4 år. han fick en penna och sen vare dags för lunch. Fiskbullar och potatis :| mums! haha, eller inte.. åt typ fyra stycken sen var jag nära på att spy.. efter lunchen vare vila. Jag satte mig vid dom stora barnen och Christi läste för dom.. Sen var vilan slut, då ritade vi och jag klippte mönster till ALLA ungar typ.. Sen gick vi ut och var ute i en och en halv timme, sen fick jag gå hem..
Det känns lite som om jag favoriserar Linnea och Leo, haha jag går med dom hela tiden.. Så imorgon ska jag vara med några andra. Nej nu ska jag gå ut och njuta av solen.. :)
puss Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0