dödödödödödödödödödödödö,

den som kom på ba; aah, eleverna i 8an ska praoa. borde helt seriöst skjutas - jag vet att det bara är nervöst nu för jag vet inte hur det är att jobba på ett dagis. men det kommer säkert bli bra, lovar att när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag kommer jag lägga in ett glatt inlägg..
I alla fall, börjar nio så ska gå typ tjugo i någonting sånt..
 Titti kommer hem imorgon (a) vi ska stå utanför hennes hus imorgon kväll och bara vänta på att hon kommer. fyfan jag har saknat sönder henne, hon kommer typ va neger :o jag och clara solade ju igår, det syns inte ett piss på mig :O ! stört, ska aldrig sola igen.. bara onödigt att lägga ner 20 kronor på ingenting..
nej nu ska jag gå och skrika lite.. :D
/emma

(SKA TVINGA CLARA ATT SKRIVA LITE OCKSÅ !)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0