"Det var en fredag kväll.."

Nu ligger jag i sängen och lat som jag är så orkar jag inte hämta datan så jag skriver från mobilen. Men det går lika bra det.. Efter jag skrev sist så kom mamma och pappa hem och vi lagade maten. Sen så åt vi och när vi precis hade ätit klart kom Clara. Hon och jag drog ner till willys och köpte godis, läsk och energidryck.. Alltid av den billigaste sorten jag vet, men om man handlar med mig ska det fan vara billigt :) men efter vårat besök på willys åkte vi vidare till Frida. Medan hon åt så satt vi i hennes soffa och kollade på "så ska de låta". Vi gjorde ett försök till att lösa ett hemskt pussel men det gick tyvärr inte.. :( när Frida väl var klar så skulle vi dra oss åt maggan.. Så vi åkte/gick dit, och det var typ inga där. Så vi satte oss vid ett bord och drack våran läsk :) sen hade vi tagit med masmelows hemifrån mig så vi ville grilla dom.. Så vi gjorde en liten brasa mitt på skolgården (a) (bilder kommer). Sen ungefär för en timme sen började vi packa ihop. Men nu ska jag sova, imorgon är det lunch hos morfar som gäller. YES! (ironisk ja,) men nattinatti / emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0