dålig uppdatering ;/

ja, som rubriken säger så är det väldigt dålig uppdatering i bloggen.. Inte bra, menmen.. Skickade precis sms till Clara att hon ska skriva, får väl se hur det blir med det..,

Mm, idag vaknade jag vid 10 typ och åt frukost.. Sen bäddade jag min säng, jag hade lovat att följa med min syster och hennes kompis till simhallen, så clara skulle också med. Men när jag smsade henne satt hon med färg i håret och skulle gå igenom hennes garderob också :/ så jag ringde min kusin och hon ville hänga med..
Vi fick skjuts ner av pappa, och vi badade. haha sen när vi skulle basta så brände sig sara på den saken som är varm, så hennes fingarar blev typ svullna och skit :o sen gick vi ut och badade igen, och då kom Clara ner.. Hon skulle tydligen inte bada så hon satte sig vid ett bord och läste tidningen ;s men vi badade mera och såg en tjej som simmade skit fult, och sen gick vi upp. vi fixade oss och sen tog vi bussen hem.. När vi kom hem åt jag och Sara, och mamma och pappa drog iväg till pappas jobb för att göra någonting, vet inte riktigt vad? Sen smsade Clara mig och sa att det var MAJIDE på sexan, jag sprang till tvn och bänkade mig.. hahah, tönt :o . Och så kom jag på att jag inte hade hängt upp mina badkläder, så då skulle jag gå och göra det.. Och när jag tog ut min plattång och hårtorken så har saras shampoflaska läckt i hela väskan :o ååååååååååh, så nu är den förstörd.. :/

Ikväll så ska jag vara med clara, haha.. vi ska träffa david tror jag, :)   men just nu så ska jag nog ställa mig i duschen och få bort allt äckelklor..
 
Puss på er !
/ Emma



Dagens humör: hmm, glad?
Dagens borde: jag borde sova hah
Dagens frisyr: eh, halvt uppsatt? ;s
Dagens smink: foundation & mascara
Dagens klädsel: jeans och kofta
Dagens köp: PALLE KULING :D
Dagens längtan: få komma ut :)
Dagens planer: vara ute med clara och träffa alla typ
Dagens värsta: ögoninflamation på väg :( ?
Dagens bästa: SUSHI TILL MIDDAG :D !


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0