Dålig uppdatering..

Typiskt, så fort det går bra med bloggen och alla skriver blir det såklart ett upphåll då ingen skriver..

Jag är hemma från morfar nu i alla fall.. När vi kom dit bjöds det på välkomsdrink, i mitt fall saft. Men det var gott ändå, efter vi hade stått och pratat i 10 minuter så gick jag och Wilma in och började ta mat. Men sen skulle tydligen hon sitta vid barnbordet och jag vid vuxenbordet. Så hon satte sig med Britts barnbarn Tuva och Tim, medan jag fick sitta helt själv vid ett bord för 15 personer eftersom inga av dom vuxna hade börjat ta mat.. Men så småning om kom pappa och Britts barns fru och satte sig brevid mig. Så åt vi mat, jag åt typ rostbiff & potatissallad.. Men det fanns massor med annat. Och så satt vi bara och pratade om allt möjligt. Det blev tårta också! Den smakade sådär faktiskt..

Men nu är jag hemma och väntar på Clara :), ni får ha en bra kväll..

Puss
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0