// clara

nuuuuuuuu är det söndag och påsklovet är typ slut, kuuuuuul !!
jag orkar itne praoa , fast det är bättre än skolan iof men
aa söndag som sagt och jag har typ gjort samma som igår.
SÅLT GLASS !
det va skit träkigt men man tjänar pengar ,
alltid kul att ha lite pengar. när jag komemr hem vid typ 5 lägger jag mig i säng och går in på datan 
sen tar jag moppen t emma och nu sitter jag här ,
 väntar på att hon ska äta klart för sen ska vi typ ut eller jag vet inte riktigt .
jag vill t donken , jag har inte ätit middag idag men vi får se.
aa nu har jag bloggat två dagar i rad
. woooooooooooooooho
 jag är grym nytt rakord :D

// clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0