/ clara

hahahah jag vet att det har gått ett rykte här på bloggen att jag är DÖD men så är det inte ajg har bara haft mycket att göra och varit så sjukt trött ! men aa jag sakanr titti grymt men hoppas att hon har det super där borta , hoppas att hon har fint väder eftersom de väder vi har här är ju sjuuuuuuukt tråkigt ! men men jag har typ varit med emma och titti tills titti åkte och sen har jag varit me emma , i tisdagas jobbade jag för mamma behövde lite hjälp på jobbet , det var väldigt kul men ändå sjukt jobbigt ! hahah sen har jag tränat och nu är jag lite små förkyld. hahah snart ska jag iväg på påskmiddag hos emma . ska bli väldigt kul :D ser verkligen fram emot det för man har alltid kul med emmas familj ! nej nu ska ajg platta håret eller något men hörs senare om jag orkar annars så skriver jag någon annan dag :D


en bild jag tagit med mobilen och lekt lite med :D

kram / claaaaaara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0