claaaaaaaaaawrus

mihihi då var det söndag igen och som jag hoppas att alla vet är sista dagen på veckan. och eftersom emma redan berättat vad vi gjorde igår så slipper jag berätta det men idag vaknade jag 10 och frida frågade om vi skulle träffas så klart vi gjorde. jag körde hem till henne och sen gick vi och vi gick och vi gick , jag har inte gått så mycket på hur länge som helst, men deet var kul vi snacka om alla och inget som vanlig :D hahah sen vid halv 2 åkte jag hem för frida skulle till stallet( ovanligt) hahah . och jag har samling om 1.5 timmar ungefär . japp idag är det säsong premier i s.t eriks cupen . woooho vi ska möta enskede som vi mötte på träningsmatch tidigare i år och då vann vi , hoppas vi gör det nu när det verkligen gäller :D ikväll då? vad händer då ? joooo jag ska vara med emma och titti och vi ska träffa frida och sara typ och sen skulle jag tro att vi träffar tobbe , david , sebbe ,eric och dom , grymt kul , nästan hela klassen samlad :D

nu ska ajg nog äta lite , jag sjuuuukt hungrig.

loooove // clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0