äntligen fredag!

Som rubriken säger är jag jätte glad över att det är fredag och helg!
Idag har varit en najs dag. Först försov jag mig, vaknade halv åtta när vi börjar hel. Så jag skyndade mig upp och fixade mig. Jag bokstavligt talat sprang till skolan och mötte Clara. Väl i skolan hittade vi inte vilket klassrum vi skulle vara i, och alla satsar barn var ju borta så det tog ett tag för oss.. Haha, en del av klassen är i mora och spelar cup. Sen en annan del av klassen är "satsarna" och våran del, dom tröga.. :/ hah.. Min redovisning blev jätte bra! Haha eller inte? Jag bara stod där framme och skakade.. Men vi fick sluta tidigt, 10.15  då gick jag hem och åt frukost. Sen städade jag huset, visst är jag snäll? Nej men dels för att jag får pengar för det, och för att vara snäll mot m & p, och för att vi kanske ska ha middag hos mig imorgon, så därför fixade jag de :) Det gick bra iaf, men tog tid som fan.. Jag var typ klar för en timme sen? :o  Men, nu funderar jag på att ställa mig i duschen.. Men orkar inte, haha.. Pappa kommer hem ikväll :D ! Yes, mhah men mina andra planer ikväll är antagligen träffa Clara om hon vill :$ men först så ska jag äta och så, och vi ska tydligen äta tacos idag. Mums! Höhö, men sen kanske jag träffar Clara. Fast vem ska man träffa? Alla roliga är ju typ i mora :o Menmen, kanske kan släpa ut Titti? ..

Nej nu beger jag mig till duschen.. Puss
/ emma


Jag tömde kameran, så här är liten bilder från senaste tiden..

       
 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0