/ äma

nu sitter jag här, är typ dötrött och pratar med clara i tele & kollar på tv.
Jag vet att man borde vara ute och njuta av solen, men jag satt ute i en kvart och sen blev det fööör varmt :o
så nu sitter jag här, skulle ju kunna berätta om dagen som har gått..
Vaknade vid halv sju och gick upp och duschade, sen åt jag frukost och pluggade för soprovet. Sen vid typ hel och mmötte clara vid tio över. Vi hade so vid tjugo över, provet gick sådär.. svarade på allt, men det kändes inte bra ändå hahaa :)   sen hade vi jätte lång rast innan spanskan så clara och jag drog ner till favvan och köpte glass :) sen när vi kom tillbaka till skolan fick jag veta vad jag hade på mitt prov. VG :D bäääst , sen hade vi spanska och då kollade vi bara på jungel gorge och pratade betyg, Rolando sa att jag kommer nå mitt mål ; mvg :D  good ju (a) sen hade vi lunch, titti & jag åt hamburgare men clara åt typ bröd eftersom hon har bestämt sig att bli vegetarian -.-  efter lunch hade vi matte, och jag sattt med manfred och hade skit kul :) mahaha sen vre hemkunskap, då gjorde jag kladdkaka för jag var kklar med mitt arbete... Sen slutade, gick hem och satte mig i solen och sen gjorde ja ingenting .  Nu ska jag gå och sova eller nåt :)

FÖR DET ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOV :D + 2 veckors prao alltså 3 veckor från skolan !
Jipppppppppppppppppie (a)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0