090429

Mjaa, idag är det onsdag och jag försov mig imorse.. Skulle börjat 8.20 men kom till skolan vid 9 typ. Haha skönt med sovmorgon (a). Då hade vi matte med Rolando och jag gjorde ingenting. Satt bara och pratade med Manfred om Clara och Tittis schackspel.. Efter matten var det spanska och då satt vi i datasalen. Inget kul hände direkt. På lunchen så åt vi köttfärssås & spagetti från igår. Jag satt med Clara Titti Hillevi Erica Issa och Line. På svenskan efter lunchen gjorde vi ett häfte om läsförståelse.. Efter var det bild och jag började måla min otroligt fula hund -.-, hann göra bakrund och halv hundens anstikte. Resten av tiden satt jag och pratade med Manfred Clara Titti Sara David Daniel och Tobbe.. Vi sltade bilden klockan två, och då var det no prov.. Och jag som då inte hade pluggat nåååågonting, var skit nervös. Men det gick bra, jag svarade på alla gfrågor, alla vgfrågor och 1 mvg :)
Efter skolan gick jag och Clara ner til Jakobs dagis och fick lite fika och så :) Dom hade discodag eller nåt (a). Sen gick jag hem och "städade mitt rum" eller inte? Nej, nu ska jag laga maaaaaaaat :)

Ikväll ska jag plugga engelskaglosor & vara med Clawra! :D
/ Puss emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0