miihihih

haha aa kul m ny blogg , det andra namnet var lite weard men va fan vi är ju lite weard men det här blir nog bara bra :d ahah aa jag gjorde samma sak som emma fram till efter favva då gick jag hem och pratade med emma i telen och när jag kom hem gjorde jag spagetti MUMS hha sen kom min pappa hem vid 2 för han mådde dåligt då gick jag upp på mitt rum och typ sov . sen vid 20 över 4 mötte jag mamma vid bussen för det var dags fölr utvecklingssamtak och vi ka inte gå in mer på det :D haha när vi kommer hem orkar inte mamma eller pappa att laga mat så jag och mamma satte oss i bilen oc hkörde till centrum och köpte sushi , lika gott som vanligt :D  sen nu ligger jag här i min säng ska försöka plugga lika engelska till provet på fredag men få  ser hur dxet går nu när grey's anathony börjar jaja nu är det dags för tv:N

love
C

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0