/ T - GOTLAND!

YEAP, RÄTT SLADD TILL SLUT!
OCH HÄR ÄR NÅGRA NAJSIGA GOTLANDBILDER!


Det blev en hel del kubb, det är faktiskt rätt underskattat. Haha.


Vid vattnet på kvällen, mys. :D


NIIIICE. Jag är proffsfotograf


Tina var djupt koncentrerad.


Oj, jag var rätt besatt. Möjligtvis blev jag en aning osocial. Men det var bara en dag. :)
& Ja puckon, såklart det var Twilight.


Vi ska gung gung gunga...


du och jag, vi ska gung gung gunga tjalala...


Helt klart världens coolaste buss.


Som sagt, en hel del kubb...


Det var faktiskt samma omgång...


Vid vattnet. För er som inte såg menar jag...


Vi byggde detta.
Haha, det tror jag ingen gick på.
Vi hittade detta är nog mer korrekt.


Mm, varmt.


Rummet, bakom fotografen fanns även minikök haha, häftigt värre.
Mindre städat efter någon dag eller två.


Baksidan. Intressant? Javisst!


På båten. Vilken intensiv blick va? :)



Mardrömmar.


Pjuh & wow, detta tog sin tid, så njut förfan!

GODNATT!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0